Är det bara jag eller är det tangentbordet som lutar?

Det är fasiken hemskt.
Mamma om du läser sluta.

MEN JAG MÅSTE SLUTA KONSUMERA ALKOHOL. Detta är inge bra för min framtida hälsa. Nu är jag inne på dag två på supandet, varför inte fortsätta hela veckan liksom?
NEj verkligen inte.
Jag har druckigt minst fem helget i rad vad jag minst. Och säkert fler (minns inte vad jag gjorde helgerna innan, så jag söp säkert).
Börjar känna mig lite som en avdankad alkoholist och det gillar jag inte.

Jag är så packad nu att jag bara vill sova men jag får inte för då kommer jag inte må bra imorgon och det lär jag ju inte göra ändå men Erik (den bästa förövrigt) har lovat mig att komma så bäst för han att han kommer annars blir jag typ ledsen!!

Annars så var denna kväll himla kul. Var med Ingela först, drack lite (har hållit mig lagom full all night long) sen for vi på Stadsfesten som inte är så ball som alla tror och tycker. Man tappar bara bort alla, kan varken ringa eller smsa och det är så packat med folk att om man går en centimeter hamnar man hos någon man inte vill vara med (oftast nån gammal tant eller gubbe som är typ fyrtio och borde vara hemma med sina barn och titta på tv). Så nej, stadsfesten är inget för mig personligen. MEN vafan, alkohol och bra sällskap (innan man tappat bort dom) gör ju kvällen. Sen träffa vi Erik och jag tappa bort alla för jag följde Erik till utgången och ingen annan. Av ren tur hittade jag Johan som jag senare följde och av en ren slump (JÄVLA TUR) hitta jag Ingela igen och sen dess har vi hållit ihop tills hon gick och la sig och jag hamna här.

Hade två efterfester men en hade flickvän som skulle sova och den andra sovde typ, så jag drog hem och nu hamnade jag här och nyss fick jag sms som jag ska läsa.

Är det bara jag eller är det tangentbordet som lutar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0