Roligt tillsammans

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2954372.ab

VAD ÄR DET JAG ALLTID SAGT?!
UTROTA ÄLGEN.

Annars idag har det som varit en rolig dag på jobbet.
Jag och Jocke var ute med trucken på parkeringen och runt lasarettet litegranna i det fina vädret och körde sen så hittade vi ingen ingång men det löste sig tillslut.
Sen så har vi suttit och skojat med varandra och vi insåg imorse då vi skulle köra bort en avliden att hissen+jag+jocke+avliden inte funkar så bra tillsammans. Hissen vägrade fungera för andra gången vi gör det tillsammans, men det fungerar alltid för alla andra.

Jocke gillar att skoja om min vikt också AHAHAHHA fast det är ju rätt roligt. Igår tyckte han att jag skulle börja cykla med högre sadel för jag hade så dallrig rumpa. Idag sa han att jag vägde typ fyrtio, sen kom han fram till att det nog bara var min rumpa som vägde det. Bra jobbat Jocke.

Vi har det som roligt tillsammans vi på transport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0