Menscyyyyyykel

Idag gick det bra att jobba. Börjar komma in i gänget nu.
De tre J:na gänget.
Bara därför glömmer jag alltid bort vem som heter vad!
Du har Jakob, Jocke och Johan. Jag minns nästan aldrig!
Totalt värdelöst.

Men Jakob har idag sagt att jag varit smart typ tre gånger, samtidigt som han och Johan skrattade åt mig då jag kallade det menscykel och inte menscyyykel.
Lögnerna om de avlidna dör aldrig heller och Jocke och Johan har planerat att sätta mig på plats (?).
Johan satt även och klämde döden på mina lår för att jag vägrade hämta en stiftpenna åt honom. Jag låg i soffan och skrek av smärta (det låter mycket mer dramatiskt än att jag bara låg ner och vred mig och skrattade, men det tog faktiskt riktigt ont!!) samtidigt som Johan nästan maniskt malde på med
"Hämtar du pennan? Hämtar du pennan?"
"Ja, JA! NEJ! HAHAH"
"Då fortsätter jag!"
"AAAAJ AAAAJ"
Det slutade ju såklart med att jag hämtade den åt honom.
Jävla Johan......

Förresten tog de tre J:na en truck dom inte fick ta och jag stod där och tittade på medans dom tog den. Efter en tag träffade jag och Jakob nämligen mekanikerkillen som var lite arg och nästan skällde ut oss för att vi tog trucken fast den var trasig. Sen tog han en av våra truckar för att leta upp Johan som hade trucken. HAHAH, ja det var en rolig dag på transport.

Nu ska jag till Erik i regnet.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0