Måndag

Har inte varit så aktiv här i dagarna. Men jag har varit med Erik istället och vi har väl som haft det fullt upp.
I lördags var vi ju på IKEA och en sväng in i Finland.
På IKEA handlade jag nya lampor och någon vas och lite pyssel tills jag flyttar hemifrån, Erik handlade tallrikar och sådant. Efter en kvart var han less, men inte jag. Någongång på eftermiddagen åkte vi därifrån och sen över på Finland, men där köpte jag inte så mycket. Erik inhandlade mer, men sen är han ju partarn också ;)

Älskar honom bara mer och mer för varje dag!

Och igår så var vi med varandra hela dagen och for till Boviken och bada sen fick jag psykbryt och vi pratade om det sen blev det bättre bara för att Erik är bäst i världen.

Jag älskar dig Erik.

Idag har jag jobbat och Johan och Jacob har tyckt det varit jätteroligt eftersom dom retats med mig hela dagen.Speciellt roligt var det när dom tejpade ihop mig i posten och lämnade mig där med tejp ner till handlederna. Som tur var lyckades jag hitta en sax och på något sätt ta mig ut från tejpen. Johan tyckte jag var söt då jag svängde trucken av någon anledning sen kom han bara och lyfte mig upp och ner helt utan anledning, sen sparkade han undan fötterna på mig och han har även idag hunnit med att skrämma ihjäl mig. Han har också visat mig ett partytrick och det var faktiskt riktigt roligt.

Nej, nu ska jag duscha och ringa Ingela.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0