Ingela

Guud, jag känner mig lite depp ikväll.
Har ingen ork eller lust. Vill bara ut och dra på party eller något, men det kan jag inte. För jag arbetar imorgon, och övermorgon, och i överövermorgon OCH i överöverövermorgon.

Jag orkar bara inte. Måste ringa och prata med Ingela och bli lite gladare, fråga vad hon gör imorgon kväll eller något.
Börjar 11 på fredag så jag kan ju ta mig lite dricka på torsdag utan att må dåligt dagen efter..
Sen gör Ingela mig bara glad, hon är som Erik. Superbra.

Om hennes telefon bara kunde fungera för en gångs skull.
Nu ringer jag henne igen.
Sen ska jag lägga mig på sängen och softa.

Sen sova, tidigt, för jag orkar inte tillbringa vaken tid med att sitta och deppa. Då kommer jag aldrig orka med morgondagens arbete med sjukhusets sopor...
Men tyvärr är det alldeles för många saker jag tänker på att jag måste göra. Dammtorka alla hyllor i mitt rum + golvet, sen dammsuga bilen och så var det något till jag förträngt.

Puss.


LOVE YOU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0