Idag vann du inte

Näe världen.
Idag har du inte vunnit över mig.

Jag mår riktigt bra idag, och det även fast Nickelodeon inte fungerar så jag kan titta på Svampbob.
Kan bero på att du inte längre kan förstöra mitt humör nu när jag har Erik.
Inget kan förstöra mitt humör då. Bara då jag och han själva förstör det genom att tjafsa om något helt obefintligt, men det brukar gå över. Sist sa vi "nu slutar vi tjafsa" och sen kramades vi istället.
Mycket bättre.

Annars tog vi det lugnt igår. Vi låg hemma hos mig alldeles ensamma utan någon annan hemma och tittade på tv. Någongång på kvällen.. kanske vid nio gick vi ut och gick i fyrtio minuter, våran vanliga runda. Erik vägrar nämligen gå någon annan. Så jag anpassar mig, och jag älskar det.

Nu ska jag prata lite med mamma.
Puss.

ERIK! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0