Hård som ben

Arbetsdagen är slut utan några större komplikationer så jag är som lite lycklig.
Den började riktigt dåligt, sopsäckarna låg inte kvar på vagnen blabla. Nae, det gick bara inge bra. Men sen ordnade det upp sig och jag tog ner en benbit från OP slussen. Iih. Inte så mysigt.
Men jag måste ju säga att jag är lite imponerad av sånt där, nyfiken, fast ändå inte!

Sen hittade jag en tjuga i kulverten. Himlart så glad jag blev!
Det gjorde min dag!
Sen var det lite läskigt på psyket då en tyckte jag var söt. Det var ett snabbt "tack" och så sparka som fan för att komma bort därifrån.

Ikväll blir det första badet troligtvis!
Med världens bästa Erik.

Nu tänkte jag dammsuga.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0