We hear the leaves fall to the ground

Är det något jag är riktigt trött på så är det då Jennie på morgonen ska fixa håret. Hon står liksom mitt i badrummet använder två speglar och är därinne i en evighet (ungefär tio minuter). Så man kan inte göra något inne i badrummet. Hon som stiger upp så tidigt kan ju anpassa sig och göra klart håret INNAN hon äter frukost.
Men nej, det går inte för sig.

Sen var hela familjen hemma och vaken imorse. Fyfasiken så jobbigt ändå. Massa spring då man vill ha lugn och ro då man äter frukost. Och pappa visste ingenting om vad jag brukar syssla med på morgonen så för honom var det som en chock då han såg mig skala en apelsin.

Annars är jag så jävla trött. Blev inte så mycket sömn inatt. Sex timmar kanske, alldeles för lite och de tar igen sig nu. Jag håller seriöst på somna, jag ska nog sova och åka om fyrtiofem minuter istället.. jag behöver denna extra sömn..

Vi ses.

When we met you said we were the same
You know that we're different

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0