Wake up you're holding on to nothing

Känner mig oerhört trött. Dom har inte funnit något än och de är det enda man väntar på. Ett besked.
Ett slut.

Pappa fick läggas in på sjukan också. Han ska sova där inatt och kanske imorgon beroende på hur det går med hans tumme.
Han har ju sågat sig i tummen med rondellsågen. Himla fiffigt. Det hände i onsdags och först idag gick han till vårdcentralen som skickade han på akuten som la in honom.
Så han ligger där iallafall och blir kanske opererad imorgon om det röda inte försvunnit eller något liknande.

Annars gjorde jag världens godaste cheesecake idag och den var bara för god. Synd att de var så lite botten och bara vitt, men det var himla gott ändå. Käka lite godis med mamma och så ikväll.

Men nu tänkte jag lägga mig för att sova. Är så fruktansvärt trött.
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0