Somebody shake me

Hejhoj!!!
Idag har jag läst ut hela körkortsboken, jajamen. Det tog sin lilla tid. Men nu har jag iallafall läst den, så kvar är att läsa den ungefär trettio gånger till eller något. Och plugga vägmärken!! Buhu. Men jag ska klara det. Gjorde nått test idag, hade 60 av 70 rätt, så de bådar ju lite gott iallafall. Tyvärr byter dom bara frågor varje månad så jag får vänta ett tag till innan jag kan satsa igen. Men som sagt, nu äre så.
På onsdag ska jag då till bilskolan och firra ny körtid och göra fas A.

Historian blev det inget av. Kom som vanligt inte ihåg vad jag skulle göra, så jag ska fundera ut det till imorgon och satsa då på att göra de klart. Måste vara klart på tisdag då jag kommer ha historia.

Ställer väckaren på elva imorgon också så jag kommer upp i tid. Kan ju vara bra eftersom jag har så massor att göra. Ska hinna ut med Jolin två gånger och jag vill verkligen på stan. Sen måste jag ju som sagt göra klart historian! Har ju träning imorgon igen, känner mig lite opeppad, men de kanske kommer.

Inget bra på tv nu då så jag ska sätta på Sunes Jul och spela Sims som jag inte gjort på år och dar. Toppen!!
 
Imorgon börjar de riktiga livet igen!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1576909.ab
Lite kul var de faktiskt...

Och förresten så ska jag nog få en plattskärm i födelsedagspresent HOPPAS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0