Remember waiting there to find nothing at all

Skrev nyss klart historian. Känner mig mest stressad och trött. Slut på allt, även fast de inte är något alls i skolan, det är bara det är jag är trött i kroppen. Orkar ingenting. Trött i huvudet är jag också, trött i psyket. Antingen så är det bara någon mörkerdepp som tagit överhanden och sitter och lurar på axeln och petar på mig då jag börjar bli lite för glad. Eller så är det för att mensen är på ingång. Ska jag verkligen behöva leva med att bli deprimerad varenda jävla gång mensen är på väg eller? 
Antagligen, jag får väl bara tacka och bocka, nångång kanske jag inser att jag borde ta vara på livet efter en sådan depp. 



Fick en fin kommentar igår, eller så var det bara någon som jävlades.

Du har ett bra skrivarsätt, det gör inlägget mer intressant:)
Tack denna smälla själ, det värmer faktiskt. Även fast jag inte i mitt allra förståndigaste kan förstå hur det skulle vara intressant? Jag maler på om samma saker vareviga dag. Har aldrig något intressant att berätta om. Har ingen ätstörning, ingen depression jag måste ta mig ur, jag ska inte gå ner i vikt och jag är inte gravid. Så det finns inget intressant i mitt liv som jag kan berätta om. Antagligen skulle jag ju kunna berätta allt mitt innersta, men det är sådant jag bara inte kan, just för att de är något som jag behållt så länge. Folk skulle bara börja tänka så konstigt om mig om dom fick veta.

Jag skulle ju kunna skriva om min kamp mot acnen? Mycket intressant, verkligen. Nu tror väl alla att jag är ett acnemonster men det är jag inte, bara de att dom börjat ploppa ut nu när jag faktiskt försökt ta tag i problemet och köpt massa jävla grejer för att få bort dom. Förhoppningsvis är de någon slags strategi av dom för att försöka överleva i min tonårshy, men de kommer dom inte för jag ska förgöra dom. För gott. Och jag har ett problem med att jag alltid ska vara där och pilla. Det är något jag sannerligen måste sluta med för det är det som förstör.
Och jag ska väl sluta äta också för allting verkar ju framkalla acne?
Hata acne, kunde inte jag bara få min lillasysters hy?

image167 Såhär ser det alltså ut bakom mitt hus nu, kul!!! De är bara att köpa långfärdsskridskor och dra ut.

Idag köpte jag Elle, mycket reklam och lite tidning kan man ju säga. Men saken är ju den att jag fick 20% rabatt på H&M vilken jag tänker spendera på en ny rouge. Min gamla är så gott som slut och jag skulle ju som behöva en ny för att se lite vinterfresh ut, eller ska man kalla de slaskfresh för de är ju de som är den nya svarta. Så då blir den billigare än billigast.

image168

Jag och Lovisa hade ju tänkt gå på bio på fredag, men de går ju inga bra filmer så de får väl bli nästa helg och alla har typ pojkvänner som dom kan vara med utom jag? Buhu, men jag har ju lovat att vara hundvakt på lördag så jag har väl inget val. Men jag älskar min hund. Det gör jag.
Jag kommer gråta blod då hon dör.

image169


HAHAHAH ska bara lägga in en bild på den fina fjäll lemmeln vi hittade i vårat klassrum för någon dag sedan. Den heter Lill-Erik, hälsa nu!
image170


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0