Not very exciting

Gott nytt år allihopa.
Nu är jag hemma från Marcus. Vet inte om jag ska säga äntligen eller gråta blod.

På lördagen drogs jag med världens största hemlängtan. Höll på att bryta ihop direkt jag tänkte på mamma och Jolin. När jag väl skulle hem tog de bara inte lika ont.

Nyårsafton är ju en annan historia. Inte lika roligt.

Nu har jag tusen tidningar att läsa för att jag fått massa nya nu då jag varit borta. Sen har jag nya kuddfodral i mitt rum också. Skitsnyggt blev det. Lila och bruna och sen ett svart.

Berättar om livet senare. Ska kolla lite snabbt i tidningarna innan jag ska ut med hunden och sen till kusinerna kanske...

Pussen

Then we watch TV

Until we fall asleep

Not very exciting


But it's you and me

And we'll always be together

Så himla sant.... hAHHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0