Is the darkness that we knew

Hej igen, nu har tiden kommit till mig.
Just nu har jag inget vettigt för mig annat än förundra mig över hur mycket fortare mitt internet faktiskt går. Allt är ju klart på nolltid. Så himla praktiskt. Att jag någonsin kunnat leva utan de? Helt oförståeligt!
Tillochmed Marcus är lite fascinerad och avundsjuk, men han är söt och jag älskar honom.

Helt konstigt att jag någonsin inte kunnat göra det. Jag älskar honom och förstår inte hur jag har kunnat vara utan honom så himla länge. Han är bäst, på alla möjliga sätt.

Har då umgåtts med honom mestadels av tiden. Eller okej, hela tiden, men sen har vi varit med hans vänner också. Jag är lika förundrad över att raketer, nej förlåt, smällare kan få män att bli som små pojkar igen. Det är inget annat än läskigt. Hatar raketer och smällare, fast lite kul är det då.

Annars hade vi det myspys. Låg mest i sängen och tittade på tv, åt godis och kramades. Love it.
Förra lördagen var en riktigt jobbig dag. Hade en sån hemlängtan. Började gråta direkt jag såg en hund eller tänkte på mamma. Det var tungt så in i bomben. Som tur var gick det över och på söndagen var de inte lika jobbigt.

Nyårsaftonen då. DEN SÖG. Hade varit roligare att sitta i bilen ett helt år till. Började med att vi for till Rasmus i hans nya lägenhet, men den var ju inte klar så vi var tvungen att fixa klart den innan "alla" skulle komma. Vi började väl dricka vid halv nio och då var jag redan lite tjurig för allt var väldigt tråkigt. När gästerna sen kom visade det sig bara vara fem stycken typ? Och alla ville av någon konstig anledning bara sitta i köket. Så där satt jag och Marcus ensamma i soffan i vardagsrummet sa knappt ett ord till varandra och tittade på nån film med Mr.Bean. Fast de var ju inte han, eller jo, men som en annan skådespelare. Rowan Atkinson tror jag han heter eller nå på rikt. 

Jag satt och förespråkade att gå till festen som Olle var på. Visst, de var skitkallt och aslångt. Alltså verkligen långt! Längst bort typ! Och vi visste inte om de gick några bussar eller något. När vi kommit till GoldenGatebron som alla kallaren och jag hade kissat bakom ett stort träd och Marcus smällt smällare för fulla livet säger han att han vill gå hem.
En nyårsafton! INNAN TOLV?!?!?!?!
Vad händer med världen?! Snäll som jag är gick jag med på de och surade hela vägen hem. Jag var verkligen arg. Det var ju bara så jävla tråkigt. Marcus försökte få mig glad men det går inte, jag har ju rätt lätt att bli irriterad av mig och de var jag sannerligen.
Så klockan 23.37 kom vi innanför dörren hemma hos Marcus och demonstrativt la jag mig på sängen och där tillbringade vi då nyårsafton. I sängen. Jag sur som ett bi och Marcus mest ledsen för att han trodde att jag tyckte han var tråkig. Och de tyckte jag. HAHAh men okej, jag är så snäll och söt så jag sa inte det just då. Hann inte ens bli full även fast jag tror att Marcus var de, han är så bra på att dölja det på något sätt.
image166
Love you bubbelibubb... .. . .

Annars var det toppen. Susann är ju bara för söt. Fick ett par tofflor av henne sen två superfina ljuslyktor som jag har tända nu. Köpte också kuddfodral till kuddarna på sängen. Blev riktigt snyggt faktiskt. Får försöka fixa en bild på det.

Nu kommer jag inte på något mer vettigt att skriva. Bara att jag har mycket att göra imorgon eller något? Som tillexempel att se klart Greys Anatomy Season One, skriva klart HISTORIAN!! som jag borde gjort innan jag åkte till Marcus och sen var det något mer.... attans har jag glömt det... ja, men de var något mer viktigt jag skulle hinna göra efter historian. JO plugga till körkortet ja, nu är det de som gäller.
Ska fan satsa alltså. Körde bil idag gick jävligt king, inte för att skryta eller sååååå men de gick skapligt. Dragläget börjar närma sig!

Japp, allt jag ska göra imorgon. Ska ringa lovely nu. Får se när vi träffas igen, aldrig?

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0