I stay awake thinking this life gets lonely

Trött trött trött.
Det är så det känns. Men nu har jag ju bara sovit hela kvällen framför soffan så jag lär ju inte somna hips vips i sängen direkt.

Pappa är iallafall hemma nu. Men måste till sjukan imorgon och få tre påsar till pencillin.

Idag har jag som inte varit hemma något känns det som. Steg upp tio över åtta för att följa mamma ut med Jolin, sen drog vi på stan och var ute med Jolin en gång till innan vi for och fikade med pappa på sjukan. Köp aldrig fika där! RENA RÅNET!!
Sen kom jag hem och var ute med Jolin två gånger till. Sen hämtade vi pappa vid kvart över åtta och sen har jag bara sovit.

Imorgon blir det läxor och läxor. Måste starta med historian nu också.
Bajs.

Förresten så var jag med i tidningen idag men ajg tänker inte länka till den iallafall hahahahahah för de var så fult.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0