Home and away

Känner bara hur stressad jag är. Fast lite sådär bubblande under ytan. Inte så att jag svettas, har världens hjärtrus eller nått. Mest bara stressad.

Vi förlorade matchen fick sitta på bänken halva sista, alltid lika kul(?). Fast Elin satt med mig så det var najs för då hade jag någon att skratta med även fast det är minst populärt i hela vårat lag för i vårat lag gäller bara sura kärringar, okej en.

Väntar på att pizzan ska bli klar nångång också, så jag kan äta den, vara klar innan sex gå ut med hunden, gå förbi Maxi med hunden, köpa godis (för trettio kronor!!!! WIHOOO) och gå hem igen. När jag kommer hem ska jag duscha och sätta mig framför teven och bara trycka godis och titta på Americas Funniest Homevideos, och det börjar åtta. Så jag har det lite stressigt eftersom jag har en timelimit att passa.
Annars är det väl som lugnt, fniss.

Köpte en rouge idag, mähääää. De vart väl bra. Eller de blev de, samma som förut. Myspys. Har varit så jävla bra denna månad och inte köpt något jag inte tänkt köpa! Jag har nog bara köpt saker som hör till skönhet och det är väldigt bra för att vara mig!!! Hade ju som bestämt mig innan denna månad börjat att bara köpa grejer som gör bra saker, inga kläder. Och nu är det typ bara en vecka kvar innan jag får pengar och jag har hållit det jag sagt.
Detta bådar gott inför framtiden.

Men nu ska jag gå och vakta pizzan.
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0