Du är bäst

Pratade med Sandra nyss, jag saknar henne och Umeå alldeles för mycket. Ska åka dit då jag får pengar nästa gång, på stört.
image131
Annars kan jag ju berätta om då jag typ(?!) förstörde min nya miniräknare för femhundrakronor. Då är man inte särskilt lyckad. Jag hade inte ens tittat på den, öppnat locket. Nej, det hände då jag satt och väntade på att våran lärare skulle komma och då liksom bara gled miniräknaren ur mitt knä från blocket och hamnade på golvet med en duns. Och jag säger skämtsamt "nu gick den säkert sönder". Det skulle jag inte gjort för när jag sen behövde den funkade den inte, men jag fick en ny eftersom alla trodde det var displaybatteriet som var dött. Jag hoppas ingen kommer på mig...

Nej, nu ska jag äta något. Magen skriker efter mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0