But the truth is, I only have myself to blame

Vaknade som vanlig tid imorse. Mamma och pappa är borta och tränar hunden så de var skönt att få vara lite ensam iallafall på morgonen. Men nu har Jennie tagit hem Amanda så då får man ju knappast lugn och ro.

Vidare idag så ska jag nog plugga. Ge mig i kast med fysiken igen, men bara om jag orkar. Kommer väl bara börja grina för att jag inte fattar. Annars ska jag försöka hinna läsa klart Körkortsboken idag, ett måste tänkte göra ett nytt försök på Fas A på onsdag då jag också ska köra bil.

Nästa helg blir det troligtvis Umeå. WIHOOO! Säger jag bara. Det kommer bli bäst!

Pussen.

It's a blue snowfall
For you're not here with me
It's a blue snowfall
Through tear filled eyes I see.

In a blue evening
How slow they always go
It's a blue evening
Because I miss you so.

Snow bends the willow tree
Where we made a vow
My arms held you close to me
Where are you now.

In these blue moments
I'm wondering if you
See the blue snowfall
And if you miss me too...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0