Brumbrum

Imorse försov jag mig medvetet. Efter jag skrivit inlägget la jag mig ner på sängen och sovde till åtta. Det var guld värt. Hade jag inte gjort det hade jag troligtvis somnat på trätekniken. Eller vart himla trött så att jag bara suttit och tänkt på att vara vaken och inte något annat.
Istället sovde jag på bussen hem. Märkte inte ens att folk steg av.

Lämnade tillbaka väskan idag också och upptäckte att Stadium har fått in likadana skor som jag hade förra sommaren. Och såna ska jag köpa igen. Troligtvis så blir det svarta, kan nog bli ett par vita också. Men imorgon blir det svarta jag köper.

Körde bil idag också, på bilskolan. Gick så bra som det kan faktiskt. Det känns som de närmar sig lite lite lite iallafall.

Nu ska jag gå och sno en tshirt av Jennie sen ska jag köra till träningen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0