Björnavinter

Hade två lektioner med bara historia idag. Ganska skönt ändå. Började kvart över elva och slutade fem över två så de var najs. Fick tyvärr ingen inte äta lunch idag, hann inte. Och jag tänker inte sitta själv i matsalen och äta! Så nu har jag två nya saker att göra. En som ska vara klar den 27 februari, så den tänker jag absolut inte hasta med, men jag har en grej till som hör till grupparbetet som jag måste göra klart innan... ja på fredag?
Så jag tänkte göra klart den nu så jag kan skicka den till Frida.

Annars så är det som mest tråkigt väder i världen? Vart är vintern? Det är mest regn, halka och slask.
Jaja, ge mig björnavinter nästa år så är jag nöjd.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0