At least I learned from my mistakes

Ska väl lägga mig och sova snart, alltså om en halvtimma ungefär. Men jag vill sova nu, men de tar ju alltid ett tag att gå från datorn av någon konstig anledning. Det blir att plugga teori tills jag stupar och sen vakna imorgon och fortsätta med de djävulskapet.

Ikväll var jag med Lina och hennes kille (vet fortfarande inte om de är Jocke eller Jonte) men det var iallafall mysigt och vi åt mandlar av nå slag, äkta lakrits, nått bröd som var himla gott också! Salt var det, jag älskar salt! Och turkisk peppar.

Trosorna var sköna som attan, känns ju inte ens som om jag har på mig nåra. Helt sjukt. De gillar jag ändå. Måste köpa fler!!!

Men imorgon är det match och jag känner mig opeppad, vill mest som bara träna inte spela något. Känner mig inte tillräckligt bra.
Funderar också på att baka en cheesecake, så jag måste hitta recept nu.

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0