All smiles and sunshine, a perfect world on a perfect day

Nyss hade jag riktigt laddat upp med brakfika. Två mackor (med gräddost såklart LOVELY), ett glas oboy och en apelsin. Så himla gött. Men jag orkade tyvärr inte halva apelsinen. Så den får jag slänga i de bruna kärlet. Hahaha.

Men imorgon är det då idrott så nu ska jag packa kläder för det sen ska jag borsta tänderna och lämna disken. Vill inte riskera att få en läskig apelsin i mitt rum imorgon då jag vaknar.

Körde hem från träningen det var läskigt faktiskt! Men det gick som en dans. Jag är stolt över min insats på vägen. Så jag ska köra imorgon med. Och så ska jag ju då till körskolan imorgon och fixa körtid och fas A då.... hur det nu ska gå. Spännande att se.
Har jag pluggat?
NEJ.



Jag tror att jag och Marcus inte kommer träffas på år och dar. Och sen då vi nästan glömt bort varandra träffas vi, inser att vi är som gjorda för varandra, gifter oss och skaffar barn.
Det skulle vara det ultimata!

We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0