You made much more than a hole in the sky

Godkväll folket. Jag borde egentligen stänga av denna helvetesmaskin och ägna mig åt det viktigaste i livet.
Körkortet.
Seriöst. Det är viktigare än livet?

Och alla tankar på körkortet gör mig stressad. Jag har bara inte tid med skolan, den får komma i andra hand. Skolan är gratis. Det är inte körkortet. Jag har verkligen inte råd.
Inlämningsarbete och kort liten redovisning av arbetet också. Det har jag bara inte tid med. Jävla historia. Och den hade vi idag med, så alla mina planer på att bara leva dog ut. Men jag satt ändå på bilskolan en och en halv timma idag (+ då körningen på en timma).
Klarade tillslut Repetitionsfasen två gånger. Provade fyra gånger och den första var rentutav usel, 54, sen fick jag 61. Det är en jävla siffra som förföljer mig överallt känns det som!! Varenda gång jag gör ett test får jag 61. 

Men sen stack jag dit efter skolan och då klarade jag det två gånger i rad. 

Imorgon planerar jag att skippa skolan, eller efter fysiken och sen sticka på myrorna med Amanda. Vi är på jakt efter samma sak. En oversizad skjorta. Jag vill bara ha en, men jag finner aldrig en. Så jag tror jag skipper tekniken imorgon och faktiskt åker på Myrorna istället. Och de kan jag faktiskt få unna mig.

Sen har jag världens roligaste grej. Jag ska köpa nagellack imorgon. Så roligt roligt roooligt. Idag har jag målat dom röda. Skithett. Imorgon ska jag köpa iallafall svart nagellack, de hade jag ju redan bestämt. Sen hade dom ett orange på H&M så var riktigt hett, och sen är jag lite lurig på guld (kommer nog aldrig måla naglarna med någon av de färgerna men de är något jag känner att jag måste ha) så de ska jag handla imorgon. Sen hade dom ett jättefint halsband på H&M med och sen ska jag nog köpa nya trosor där och en scaaaarf (jag är lite anti det ordet) en grön, bara den finns.... snyft.

image182

Kom nyss på att jag nog måste införskaffa nagellacksbortagning också. Orka stava rätt.....

Ja, sen insåg jag att jag måste ha någon festlig klädsel till nästa fredag då jag ska ut på krogen med Madelene och nåra andra i trean haha premiär och allt. Arton nästa torsdag wihooooo.

Och jag tänker inte bli min klass utköpare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0