We're all just waiting, waiting to die

Idag satt jag på körskolan i tre timmar. Och det gav utdelning. Alla fyra faser avklarade och nu är det bara att kämpa vidare med Repetitionsfasen och Sluttestet. Haaaalleluja!

Klarade Fas C och Fas fordon en gång vardera innan jag skulle ut och köra på körlektionen. När jag sedan kört färdigt satte jag mig framför datorn för att göra klart den sista Fas fordon som jag börjat med. Och då får jag 61 av 70. MAN MÅSTE HA 63 FÖR ATT FÅ GODKÄNT.
Så då blev jag så jävla arg att jag gjorde den igen.
Det resulterade i att jag kom försent till idrotten, men istället klarade jag den. Så nu är jag bara lycklig!

På idrotten satt jag bara i gymmet och tittade på de olika maskinerna. Är som lite dålig på att gymma. Hatar egentligen gym, jag är inte gjord för att träna i ett sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0