Tröttmes

Hej mamma.

Nu sitter jag här och halvsover. Tänkte lägga mig tidigt. Iallafall ligga i sängen bara för att plugga på den jävla teorin så jag blir klar någongång. När jag väl gjort provet och klarat det ska jag köpa två tidningar!
Jag ska gå direkt från vägverket till Ica och köpa två tidningar. Sen ska jag åka hem och läsa dom resten av dagen. Klarade förresten slutfasen jag är så stolt över mig själv. Nu är det inte långt borta.

Idag kände jag mig liksom shoppingsugen. Hittade en efterlängtad skjorta på Vero Moda som jag bara var tvungen inhandla och en sjal på H&M som jag ändå drömt om. Den är sådär mysigt grön.

Provade det oranga nagellacket idag. DET SÖG. Men jag tror underlacket förstörde allt!!
Jag som köpte ett svart och ett underlack på Maxi för mina allahjärtansdagpengar. Ska prova det svarta någongång i veckan faktiskt. Men just ikväll får det bli det oranga tror jag. Ett försök till får det på sig.
Och denna gång utan underlack.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0