Time passes slowly when you're lost in a dream

Nästan världens finaste väder ute och massor av ny fin snö. Och jag sitter inne?!

Det är ju för taskigt egentligen. Men varför ska jag röra på mig liksom? Finns så mycket bättre att göra. Som att sitta på sängen och läsa körkortsboken. Buhu, den måste jag läsa ut annars är jag körd på teoriprovet.
Och då menar jag det. Helt grillad, överkörd av först en lastbil och sen en bandvagn. Jag dör, helt seriöst. Jag måste fixa det.

Annars är det okej med mig, vaknade vid halv elva. Firra frukost, stängde av teven och läste klart kapitlet stadskörning eller vad det heter. Så nu kan jag allt om det, allt jag minns iallafall.

Nu, senare idag ska jag försöka ta mig ut på en promenad, om jag orkar vill säga. Sen ska jag fortsätta läsa i körkortsboken, historian får vänta tills efter provet då jag har tid med den. Ikväll blir det stallet också, fast bara teori, lite halvtråkigt sådär hade hellre hoppas på nån kul grej typ hoppning? Sen hade jag tänkt försöka se I en annan del av Köping.



Nej, nu ska jag titta klart på Let's Dance och sen ska jag äta något!

Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0