This is the day that everything changes

Idag var en såndär lagom jobbig dag på skolan. Började halv nio med matte. Fattade ändå, och då går det bra. Men på CADen var de däremot värre. Kände bara hur jag ville börja gråta då en ellips inte funka för mig.
Tror mensen är på väg, eller det vet jag ju egentligen. Så imorse på bussen blev jag också sådär himla känslig att jag nästan börja gråta då jag tänkte på hur mycket jag egentligen vill ha barn och jobba på dagis som dagisfröken.
Vilken dröm.

Annars så har jag nog klarat mig rätt bra från menssyndrom.

Hade tänkt träna ikväll, men bara till halv tio. Blev det något? NEJ!!
Blev istället så att jag for och handla med mamma och gick sen till Amanda med hunden för att gå på promenad. Och snacka om promenad. I en och en halv timma var vi ute och vandrade. HAHAH vi hann typ överallt? Och snacka om att Jolin var trött sista biten. Hon ville bara hem. Sen då gick vi hem till mig, satt på garagegolvet och åt banan och drack vatten. Sen skjutsade jag hem henne. Rätt nöjd faktiskt. Övningskörningen går ju riktigt bra.

Imorgon sitter jag nu och planerar. Det blir antingen sovmorgon, eller så ska jag upp och åka till bilskolan enkom bara för att hinna plugga. Och det måste jag fan. Drar ihop sig nu. Men ni får veta när det är först när jag gjort det. Men alla kommer nog fatta ändå?
Ja, och som grädden på moset så är det ju världens godaste mat imorgon?!! Och jag som aldrig hinner äta på onsdagar. Så jag sitter nu och överväger olika alternativ. Ett är att helt enkelt sjukanmäla sig. Och missa dessa två viktiga historialektioner som jag har varje onsdag. Eller att jag helt enkelt får skippa nachosen och vara hungrig. Känns nästan dumt att komma för sent. Vet ju liksom inte när han slutar ha genomgång och istället så får vi åka hem och jobba. Kan ju bara vara en minut? Eller en timma. Antingen chansar jag och åker på skolan och äter direkt efter körlektionen. Eller så sjukanmäler jag mig och går på stan.

Men jag tror jag kör ärligheten och äter och sen går på lektionen. Hur dum jag än kommer känna mig där jag kommer senare än livet.

Jaja, Lage är ju snäll. Halkan nästa onsdag.... Buuuhuhuhuhuweee
Jag har typ ont i magen, och jag har redan nu börjat öva på körkortsbilden HAHAHA jag tänker bara inte vara ful (vilket jag antagligen mer än världen kommer vara).

Pussen.

I don't know what I've done
Or if I like what I've begun
But something told me to run
And honey you know me it's all or none

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0