The heartbeat of hope

Hej mamma.

Roligt med nagellack förresten. Köpte mig två styckna idag och nagellacksborttagning.

image183

Imorgon ska jag nog måla dom guldiga. Lite festligt sådär inför helgen. Måste införskaffa mig ett överlack också tror jag. Eller ett baslack. Och det svarta då. Blidde inget på H&M för deras var glittrigt. Jag vill ha helsvart. Det är najs.

Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga på den jävla teorin tills jag stupar. Jag börjar grina bara jag tänker på det. Antingen så är det mensen som strular eller så är jag bara jävligt slut. Somnade i bilen till träningen ikväll. Somnade på bussen hem från skolan.
Måste leta upp de jävla järntabletterna och offra min nu ganska hyfsade mage till att bli rent urusel. Jag är bara så trött och matt. Borde kanske äta dedär extra tillskottet?
Skulle nog haft kollat järnvärdet i blodet igen...

Glad alla hjärtans dag förresten.

(Vad passar bättre än färgglada gelehjärtan?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0