Stavgångarn

Hej mamma.

Du sitter just nu och jobbar av de två timmarna du inte jobbade i fredags. Synd för dig.

Själv passar jag på med en ultrasnabb bloggning bara för att?
Ska nämligen sätta mig ner och skriva klart historian. Minns inte heller hur vi skulle redovisa den? Så jag får hoppas på det bästa, och jag får hoppas på att dom har överseende också. Vill inte att dom ska tro något ont om mig.



Annars idag så vaknade jag halv elva. Älskar att få sova hur länge jag vill. Och om en vecka är det sportlov. Guldvärt. Då ska jag sova ut varendaste dag!! Satte på Aladdin imorse, var så dåligt på teven då jag skulle äta frukost, så jag satte på Jafars återkomst. Den var lite spännande. Men såg inte så mycket eftersom jag läste igenom 6 av det 15 sidor jag har om Lenin.
Sen hade jag igår bestämt mig för att prova mina nya stavar. Och de gjorde jag! Hade redan innan bestämt mig för att promenera i Solbacken och de gick ju bra. Men när jag kom hem började mamma och pappa skratta åt mig för att stavarna hade blivit olika långa. Dom hade alltså inte skruvats åt ordentligt igår då vi gjorde dom redo.

Men nu är jag hemma och sitter och borde gå från datorn.
Det ska jag göra nu!

Puss.

(Fast sen... ikväll ska jag göra en gåmedstavarlista på min Ipod. Den kan bara inte bli dålig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0