Hälften klar, hälften kvar

Hej mamma.

Seriiiöööst jag dör så tråkigt är det. Jag har ändå skrivit klart hälften, men det betyder ju också att hälften är kvar och jag blir tokig. Kommer inte på någonting. Idetorka till tusen, speciellt nu när jag behöver alla ideer jag kan få. Jag har iallafall skrivit om det jag förstår.

Nu ska jag fortsätta ta mig an denna förhelvetesjävliga uppgift (ursäkta språket) och göra klart den så jag kan le och vara söt inför Lage så han förstår att jag ansträngt mig till max. För det har jag.

Och imorgon blir det bara fysik hela kvällen. Prov på torsdag och jag suger på att byta enheter. Wippiiiiie.

Puss.


Kommentarer
Postat av: emiliaa

Jippi , jag har tre prov på fredag . That's life

2008-02-27 @ 00:07:55
URL: http://meroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0