Every cry is a separate emotion

Sitter här och peppar nu. Snart blir det Friskis&Svettis med Amanda. Haha, ser framemot att stå och hoppa med massa gamla tanter som har tajta långa cykelbyxor. Helst röda och svarta string på det.
Själva tänkte jag och Amanda smygstarta lite med shorts.
Det kommer bli great!

(men de blev visst inget, kommer på onsdag istället!!!!)


Imorse då jag vaknade kände jag mig lite opeppad på att först åka till skolan som jag tänkt, för att sedan gå till bilskolan och köra och sen gå tillbaka till skolan igen. När jag då kom upp och in i köket säger mamma "idag är det minus tolv ute!" Jag gick raka vägen tillbaks till sängen igen. Sovde en halvtimma extra.

Drömde också världens knäppaste dröm. HAHAH drömde att jag inte fick av klockradion och när jag vakna så var den på. Exakt samma låt som i drömmen också hahahaha de var lite fult, men ändå roligt.
 
Och idag tjuvlyssnade jag på en killes samtal i matsalen. Det var fullt med tanter, kvinnor och några män i matsalen (vi gissar på att dom är dagisfröknar/fritidsledare eller något) sen säger killen:
 -  Om man skulle skrika nu.... så skulle alla bara (han gör en handgest då han håller ihop händerna och sen delar på dom) För hälften skulle ju dö av en hjärtattack.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH, så rolig kille.

Nej, nu ska jag plugga för det är sugigt på tv. Jag får inte misslyckas med teoriprovet. Blir att nöta datorerna i veckan.

Kommentarer
Postat av: liNA

heja pluggis! du jag hoppas vi kan dra ihop till ett litet fika i veckan, skulle behövas. men ska vi vara hos nån, typ göra kaffe och sitta utan stress? inte torsdag bara, för då har amanda som vanligt dans. vi göre :):)

2008-02-04 @ 18:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0