Det förgyllde min annars så bittra dag

Hej mamma.

Blev änteligen klar med alla matteuppgifter som var tipsade inför provet. Känns ändå lite bra, efter denna repetition kommer jag ändå ihåg det mesta. Jag har som en liten förkärlek till matte på något sätt.

Dagen började åt helvete. Vaknade av att du knackade på dörren och säger "klockan är tjugo i sju, strömmen gick inatt så det är därför din väckarklocka inte ringt". Oj så himla roligt!
Jag som planerat en tio minuter kortare morgon för att hinna göra labben till fysiken som jag var tvungen göra för att få göra provet. Så det blev en stående frukost och ett jävla humör.

Kan ju också tillägga att provet gick dåligt, satt mest och ritade träd och grisar (?).

Så efter provet hade jag huvudvärk, men mitt dåliga humör fick mig att ta beslutet att åka hem för dagen. Var väl hemma vid elva så jag åt lunch och sprang ut med hunden efter att jag rört ihop en bulldeg. När jag kom tillbaka så bakade jag bullarna klart och dom blev skitafina :)
Dom ska vi äta på lördag!!

image211


image212

Kolla så fina!! Nämen det kommer bli förhimla gott.
Så det förgyllde min dag lite att bullarna åtminstone blev lyckade.

Hade då innebandymatch idag med. Slutade oavgjort och Boliden spelar inte snälla klubben direkt. Nej, här talar vi om grisinnebandy med slag, knuffar i ryggen och fasthållna kroppsdelar och klubbor. Och på tal om domarn, eller förresten, vi säger inget om honom.

Annars ska jag lägga mig nu och sova.
Puss världen och puss Marcus som får lyckan att fara utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0