Det feta håret

"Har du färgat håret Emelie?"
"Har du klippt dig?"
"Vad fin du är i håret idag!!"


Dessa kommentarer får jag om sänder. Det roliga är att det är just den dagen då jag har det mest feta håret, eller det risigaste. Oftast är det bara otvättat. Så det är som fett ungefär. Det är just de dagarna jag får kommentarerna om mitt hår. Hahahaha är det inte roligt?
För det är ju dom dagarna folk inte borde kommentera.

Antingen så gör dom det för att jag har just fett och äckligt hår. Bara för att jag inte ska känna mig fullt lika äcklig.
Eller, så gör dom det för att det verkligen ser bättre ut då det är fett?
Det måste ju ha nått med det att göra. Måste ju ha nått att göra med att det feta håret frambringer min egentliga frisyr?

Jag kanske alltid ska vara lagom äcklig :)

Synd att jag inte hade kvar bilden på mitt fetaste hår ever. Mitt hår har nog aldrig varit så fett som det var just den dagen. Hade väl inte tvättat det på tre dagar eller nått (fråga mig inte varför) och det hade övergått från att se fett ut, till att se fluffigt ut. Du kunde liksom styla håret, utan några produkter alls!!
Mitt hår hade som blivit en produkt av sig själv.
De var rätt ball.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0