Today, everything is counted

Ny dag idag.
Nya tag alltså. Det blir väl som bra kanske då.

Pappa har några här på besök som ska kanske köpa skotern, dom är från Övik och har kört hit med släp. Stackarna om dom inte ens vill ha skotern!!
Annars så sålde han Golfen till Erik igår och när vi skulle bogsera den hem till Erik (den är varken skattad eller besiktigad) så ojoj, jag trodde jag skulle skämmas ihjäl för i Stoppkorsningen ut på Skelleftehamnsleden så gick ju såklart bogserlinan sönder. Jo, så det var väl bara för pojkarna att putta bilen upp på trottoaren och sen lösa det. Vi löste det genom att knyta bogserlinan i med en dubbelknut runt kulan på Eriks bil1. Sen kom vi hem och nu känns det som bra.
Men jag vågar inte gå ut och fika med pappas besökare, jag äter hellre kakor själv!!

Ikväll blir det väl säkert party. Men det blir nog roligt.

Annars hade jag nog inget nytt att berätta.
Jo, jag älskar Erik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0