Tack

Nämen vad riktigt hände igår?

Det var som väldigt trevligt tills jag blev bjuden på två Tequila och sen gick allt utför. Förfesten före förfesten var mysig, vi satt hemma hos Ylva. Sen for vi till lokalen där deras vän fanns som bjudit in dom dit och där träffade jag en arbetskamrat haha, ja, sen for vi på Olles som man alltid gör och efter ett tag kom Erik och tvingade mig att fara hem.
Och det var nog ganska bra det.

Väl hemma började jag må jättedåligt och sen spydde jag lite och sen minns jag inte vad som hände mer.
Men jag har världens bästa och finaste och underbaraste pojkvän som ställer upp för mig. Han tog hand om mig, torkade spya med Uffe och hjälpte mig att borsta tänderna och klä av mig så jag kunde sova. Inget av det senare minns jag och jag hatar att det blev sådär.
Jag älskar Erik mer än allt i världen.
Han stannade och sovde med mig hela natten men kunde inte sova för att han var rädd för att jag skulle drunkna i mina egna spyor.
Är han inte finast?

Idag har vi bara varit med varandra och jag har pussat på honom (när jag fick, när jag vaknade ville han inte pussas med mig). Jag har inte riktigt förstått vilken fin kille jag faktiskt har träffat, men jag börjar förstå nu. Han är så bäst :)
Vi fick även pengar att äta för av pappa så vi for på Dallas och jag tryckte i mig nästan en hel pizza. Tillochmed Erik var imponerad av mitt matintag! Men jag hade ju som sagt inte ätit så mycket heller. Fick i mig en macka till frukost och två lite senare och tillslut så åt jag lite godis + att jag ju inte hade någon matreserv eftersom den hamnade på golvet.
Men som sagt.
Jag älskar dig Erik mer än allt i världen
<3

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0