Panic

VAD ÄR DET HÄR?!

Jag har nu i två veckor gått och trott att jag skulle vara ledig i två veckor efter jag jobbat klart (alltså förra veckan) och vara ledig innan skolan börjar.

MEN SKOLAN BÖRJAR JU OM NU TILL VECKAN, PÅ ONSDAG?!?!

Hur gick allting till?!
Jag känner bara hur mitt humör dalade från toppen till botten på en sekund när jag insåg "att fan, jag börjar nästa vecka?!".
Paniken som tillkom efter upptäckten har varit sinnes. Jag måste bara göra något åt det.. nu fort!

Sen hade vaktis klippt upp låset på mitt skåp för han hade glömt skriva upp mitt skåpnummer så nu har han gett mig ett nytt lås och ett nytt skåp.
Men det kan jag ta.

Kommentarer
Postat av: anneli

ååh, man blir så deprimerad när man tänker på att skolan börjar igen :(

2008-08-12 @ 16:37:15
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0