Panic is in the air

Det var inte roligt att vakna imorse. Vaknade första gången vid åtta och ville bara avlida då jag såg allt på golvet. Där låg allt i ÖVERallt och bara skrattade åt mig. Jag lyckades plocka bort allt med hjälp av svordomar och suckar och sen gjorde jag mig frukost med varm oboy för att min hals håller och höll på dö. Sen somna jag om igen och sovde till elva.

Och nu letar jag något att äta utan succe. Jag skippar nog lunchen idag för jag vill inte ha mackor och jag orkar inte göra mat. Ge mig en pizza typ liksom...

Men jag hann ju in på mitt rum innan mamma och pappa vakna och jag hoppas dom var glada då dom såg att jag tagit in tidningen åt dom..

MEN TACK AMANDA FÖR EN SÅN JÄVLA LUSTIG KVÄLL!! :)
Fast jag hatade norrmännen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha en jävligt lustig kväll!! =D men norrmännen var ju faktiskt rätt roliga endå ;)

2008-08-14 @ 12:49:07
URL: http://amandajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0