Jag måste få försvinna ibland

Första dagen i skolan. Jag tippar. Alla bloggar i världen har skrivit om att skolan börjar idag, garran, men inte kan jag heller låta bli.
Schemat fungerar, vadå jag har väl aldrig haft det direkt jobbigt i skolan så nu blir väl första året.
På allt helvete i skolan ska jag också orka leva med vetskapen om att alla mina vänner går ut i år och att dom kan skaffa sig ett liv och framförallt göra något med det.
Själv sitter jag kvar hemma och väntar på att ett jävla år till ska gå.

Måste erkänna att tårarna inte var långt borta där jag satt på skolan och bara kände mig hopplösast i världen.
Jag måste få prata med någon.
Jag måste få krama Erik och höra han säga att jag är bäst i världen.
Jag måste få försvinna ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0