Helt värdelös

Jag vill inte börja skolan igen.

Det är inte för att jag vill ha sommarlov i resten av mitt liv utan för att detta kommer bli det jobbigaste året i hela mitt liv. När alla andra tar studenten står jag fortfarande kvar där på skolan och har ett helt år kvar. Jag kommer aldrig att orka känslorna som kommer komma och som kommer varje gång jag tänker på det. Det är så jävla tungt att jag vet inte vart jag ska ta vägen då jag väl börjar tänka på det.
Jag känner mig bara helt värdelös.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju bäst=) och när vi tar studenten så ska du parta med oss och när Du tar studenten så partar vi med dig!!:) då blir det nästan som på riktigt:)

2008-08-19 @ 10:30:35
URL: http://amandajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0