Getingstick

Idag ringde min chef (moster Solveig) och bad mig börja nio istället för elva som jag egentligen skulle. Solveig hade stuckit sig i fingret på en geting och en av killarna var sjuk så vi var en man kort och allt var typ inge bra. Så jag steg upp och var på jobbet nån minut över nio. Sen jobbade jag till halv fem då jag var klar med alla matvagnar och så.
Vet inte ens om det var okej att jag for, jag for bara. Orkade inte köra runt och leta efter Kent, fast nu ångrar jag mig som tusan att jag inte gjorde det.
Men var det fel av mig, så tar jag allt helvete imorgon.

Sen träffade jag världens bästa Ingela!
Saknar henne till tusen ska ringa henne snart tror jag och prata. Saknar henne maximalt!!

Mamma och pappa frågade om jag ville följa med till Stackrönnan och fika, och inte kan jag tacka nej till fika.
Det är inte min grej liksom.

Sen lovade jag att gå ut med Jolin, tråååkigt.
Får väl plocka lite blåbär, det måste vara de mest rogivande som finns.
Älskar det.

 

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0