Fredag

Hahaha det var roligt att köra bil igår. Det var som mysigt för jag kände inte det minsta suget av att konsumera alkohol heller, så jag var som bara lycklig. Erik var söt och full och alla hans vänner var söta och fulla och jag var hos Sarah och tiggde fika medans dom var och skaka rumpa på station.
Men det var nog inte så roligt för Erik ringde ett och sa att dom var på Olles, så jag tog bilen och körde dit och träffade älskling. Roligast var ju ändå då Robin slickade på Erik HAHAHAHA det kommer jag aldrig glömma. Men dom är som söta båda två.

Annars var det något jag tänkt säga men jag glömde det. Som jag alltid gör med allt i världen.

Kan ju berätta då jag shoppade på stan idag. Hade ju tänkt köpa ett par jeans, hårklämmor, hårsnoddar och strumpbyxor. Jag kom hem med allting utom jeansen. Istället hittade jag en svart tjocktröja som var jättefin, en ring som också var superfin och en klocka somvar billigare än allt!

Nu ska jag hitta någon att prata med!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0