Under jord

Bläääö blyyyö blåååö. Så tråkigt jag har det.
Jag är trött, orkar inte plugga mer och är hungrig.
Åt nyss gjorde jag också, tre mackor och en chokladkaka som var underbar att äta, men sen mådde jag lite illa.

Nu ska jag väl egentligen återgå till min redovisning innan jag fortsätter med fysiken som jag har prov på på fredag. Men först måste jag bara borsta tänderna och bädda upp sängen och ta på mig sängkläder och dittan dattan så jag slipper göra det sen.

Blev lite trött där efter ett tag av pluggandet att jag tog mig en powernap på ungefär sjutton minuter. Attsiken så skönt det var och nu är jag ju pigg och kry för mer pluggande Wihooo!



Annars idag i gruvan. Dagen började väl som lite dåligt på skolfotbollen, men jag spelade inte. Stod och hejade lite smått sädär. Sen gick vi på matten och var där, åt mat lite fort efter vi varit på Ica sen drog vi iväg till gruvan.
Ooooh, det var en spännande trip. Började med att vi typ inte hittade dit. Så jag ringde pappa men han visste typ inte heller, sen körde vi in på området som vi egentligen inte fick göra HAHAHAH men vi körde ut och parkerade igen sen fick jag gå med Kurt-Inge i gruvan. Hissen var värst. Fyfasen höll ju på ramla då den började röra på sig. Och fort gick det.
Hipsvips 800 meter under jorden. Sen åkte vi lite bil enda ner i gruvan. Det var en häftig upplevelse. Träffade några arbetare i gruvan, fick 4 stenar från 1200 meter under jorden och jag var inte ens rädd. Jag kände mig ändå ball då jag kom upp till ytan igen.

Men Kurt-Inge kändes lite knäpp ibland. Ett tag där trodde jag nästan han var onykter, men det hoppas jag att han inte var. Var typ under jord i två timmar eller något. Två timmar i mitt liv som inte var det minsta hemska. Lastbilarna därnere fick mig att tänka på andra världskriget, kanske bra, behöver inspiration för min Historia.

Jaja, den ska jag fortsätta med nu. Ska dra igenom det en gång till för mig själv innan jag kan gå vidare med nästa stora projekt. Fysiken.

Imorgon blire sova med Erik!
Världsbäst :)
Puss.

SOVMORGON TORSDAG FREDAG wii!
Men lite jobbigt känns det. Börjar kvart i tolv på torsdag och halv ett på fredag... drygt?
Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0