Tänk Emelie...

Supersnajsigt väder men jag orkar inte sitta ute. Jag kommer ändå inte bli någe brunare.
Ska nog sätta mig vid köksbordet och plugga matte istället. Buhu.



Igår var jag hos Lovisa och åt kladdkaka och godis. Mår typ illa än men så gott det var mm..
Kladdkaka med florsocker (och lite grädde) det är godare än allt. Lovisa bara kingar, synd att Magda inte hade tid med oss.. Självklart är jag lite ledsen för det.
Vi såg Tsatsiki också, nu har jag rätt stavning. Så himla söt film. Vi såg bara den andra för den första hann vi inte se. Ojojoj så bra den är. Per Hammar säger jag bara. HAHAHa

Sen vill jag bara citera vad Lovisa sa till mig för någon vecka sen.
"Tänk Emelie, för tre veckor sen stod du här och sa att du tyckte Erik var snygg"
HAHah, jag tycker det är för roligt att tänka på. Det är som.. ja, bara lite smånördigt och småfult alltihopa.
Men jag älskar Erik mest i världen, han är för fin.

Nu ska jag hitta på något av värde.
Ses.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0