Svag punkt

Erik åkte för en stund sen. Typ 40 minuter?
Men det var mys, vi låg och pratade som vanligt, tittade lite på tv och kittlade varandra. Han har tydligen upptäckt mina svaga punkter.

Får se om jag ska hem till honom imorgon efter skolan eller om jag åker hem direkt. Men jag har väl som lovat att gå in i träsalen imorgon? Som om jag skulle våga det liksom, nej.

Annars står mamma och pratar i telefon. FORTFARANDE?! Hur länge har hon inte gjort det? Alldeles för länge. Men hon pratar med Gunilla om hundar skulle jag tippa på. Då kan det ta lång tid.

Annars ska jag springa in till badrummet nu medans det är ledigt och borsta tänderna.

Sov sött.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

att våga komma in till oss i trä är som att gå till skärselden utan att passea gå!

2008-04-05 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0