Rakt igenom

Mitt lock som varit i örat sen i lördags släppte igår då jag skulle sova. Det blev så öppet att det nästan tog ont. Imorse när jag gick ut med Jolin tog det ont i örat. Det liksom blåste rakt in. Var nästan som att locket som lossnat förstörde hela mitt öra? Så det kändes som att vinden blåste rakt in i hjärnan.
Men nu har locket lagt sig igen så nu hör jag lika dåligt som jag gjort i fem dagar.

Historian då. Fick veta idag att på onsdag så har jag redovisning då i minst tio minuter. Heja mig själv. Hur ska det gå?
Antagligen åt skogen, som vanligt. Fick tillbaka provet idag och så. Det gick bättre än väntat. Inget ig iallafall. Så jag är nöjd.
Men fyfasiken så arg jag var när jag i storm gick från Kaplan till Stadsbiblioteket. Tror ni ärligt att dom hade det jag letade efter?
NEJ! VERKLIGEN INTE.
Det förstörde min dag.

Nu ska jag väl trotsa vädret och gå ut med Jolin.
Bara för att hon är finast.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0