Pluggapluggapluggaplugga bort din sura min

Fick ett fint erbjudande av Lina och Lina att dom skulle komma till mig och fika, men tyvärr var jag tvungen tacka nej. Har ju ett förbaskat fysikprov imorgon jag måste plugga till.
Så det är i sängen ni hittar mig ikväll. En säng full med papper och åter papper, fysikböcker, formelsamlingar, pennor, sudd, linjaler och miniräknare.

Sovde hos världens bästa Erik inatt :)
Vi somna ändå hyfsat tidigt.. typ vid ett eller något, vaknade innan nio någongång.
Sen var det bara att ta bussen till stan och skolan kvart i elva.
Saknar Erik mest, men jag får vara med honom på lördag hoppas jag.

Imorgon ska jag vara med Lovisa wiii, vi ska äta kladdkaka, karamellkungengodis och chips med dip!
ÄLSKA FLÄSKA!!
Kan inte bestämma mig om jag längtar mest till kladdkakan eller godiset...
Jag längtar nog mest till allt!

Nej, nu ska jag fördjupa mig i böckerna för jag kan inte sitta här ikväll. Nu måste jag börja kämpa på med skolan efter att ha latat alldeles för länge.

FÖRRESTEN IDAG ÄRE EN MÅNAD SEN JAG TOG KÖRKORTET!!! :D:D:D

Sen kan jag ju berätta om mitt nya projekt. Jag kallar det Flyttahemifrånprojektet och det går ut på att jag varenda månad köper en sak som man behöver då man bor hemma själv. Tillexempel en osthyvel, konservöppnare medmera. I månaden tänker jag nog hm.. köpa en osthyvel känns bra.

image248
MIN SNYGGERIK!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0