Lukta

Egentligen hinner jag typ inte sitta här. Hade ju som tänkt vara hurtig och cykla till skolan idag, sen är det ju världens finaste väder också.

Så om två minuter hade jag tänkt börja min färd. Som tur är är det ju bara nedförsbacke hela vägen till stan, men hem blir det garanterat jobbigare. Hoppas jag slutar någorlunda tidigt bara.

Gjorde iallafall klart redovisningen igår så jag kan allt om Norge och Danmark så utantill som man nästan bara kan. Det om propagandan är lite värre och nu kom jag på att jag skulle dra ut några bilder på det...
Hm.. det ordnar sig.

Ikväll blir det nog inget plugg alls. Ska troligtvis sova hos Erik så jag hinner inte plugga. Men imorgon ska jag satsa järnet, VG på fysikprovet. Jajamen!

Nu ska jag cykla på stan och lämna tillbaka ett par shorts och lukta på parfymer innan jag börjar.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0