Kämparglöd

Erik har åkt hem efter att ha spenderat heeela natten med mig. Måste nog vart en av hans mest krävande dygn i livet!!
Nääe, jag är ju så söt och snäll och tyst och gosig.
Han är ju bara finast av alla :)

Nu har jag bakat kärleksmumsen som jag skulle göra till ridningen och väntar på att de ska bli klara så att jag kan ta ur dom ur ugnen och börja mitt pluggande.
Känner mig inte ett dugg peppad på att prata i tio minuter om något jag inte begriper mig på.
Menmen, jag ska kämpa.
Måste ha bra på detta så att jag har någon chans att få ett bra betyg.

Sen är det ju fysikprov på fredag. Det blir att satsa på det antingen på tisdag eller på onsdag.
Vi ser ju.
Kämparglöd.

ERIK ÄR BÄST!!!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0