Inte så bra

Jag ska lägga mig och sova nu. Verkar inte som om Erik ska komma in och säga godnatt åt mig ikväll heller hahaha. Men jag älskar honom ändå :)

Annars är jag som torr i halsen, och det vägrar gå över. Spelar ingen roll hur mycket jag hostar eller dricker strupen vill bara inte fukta sig. Så det kliar som lite jobbigt.

Innebandyn gick kanske inte så bra. 2-10 tror jag det blev tillslut så det var lite illa. Men jag spelade ju inte, jag var ju bara åskådare så jag är väl inte alltför deppig. Hade jag nog inte varit om jag spelat heller. Tar rätt lätt på det där med förluster.
Sladdade lite med bilen också, men det var ju inte tanken!

Yeeey Erik loggade in!!! :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0