Ingen lust

Sitter här och knåpar ihop morgondagens bakning.
Hur jag ska få detta att gå ihop ska bli spännande att se. Fick värsta lusten att vårbaka. Så har en hel lista här på saker jag tänker baka.

- Dammsugare
- Bullar (mammas och pappas förslag, egentligen hatar jag att baka bullar, men pappa diskar!)
- Chokladkakor (nått nytt recept och jag insåg nyss att jag glömde köpa råsocker)
- Muffins (bara vanliga)
- Kärleksmums
- Chokladbollar (klassikern i frysen)

Så dessa två närmaste dagar är alltså fullbokade med bakning. Tur att jag fick helg idag då? Karin berättade att vi nämligen inte hade någon lektion imorgon, så jag är helledig.
Istället har jag då planerat in att baka dammsugare, bullar och snoddas imorgon. På onsdag blir det chokladbollar, chokladkakorna och muffins.

Sen tror jag att jag är i någon hormonell obalans. Tappar humöret för ingenting och får ibland lust att bara lägga mig ner och hoppas på att någon kör på mig. Knäet gör ju inte nånting bättre heller. Det vägrar bli bra och nu har det gått en hel vecka!

Nu ska jag fortsätta planera mina närmsta dagar.
Puss.

Erik <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0