Hysteri

Hej hopp bagaren är här.
Har bakat bullar nu på morgonen, även gjort smeten och färgningen av mandelmassan till dammsugarna, bara inte rullat ut den än.
Nu blir det att slänga sig på cykeln och cykla till Maxi för att inhandla ingredienser jag glömde igår + lite nya till mina andra muffins jag vill baka. Maffiga daimmuffins eller nått hette dom.
Men det blir roligt.

Ibland älskar jag bara att baka :)

Annars ska jag ta mig i kragen och ringa Åke från Rönnskär som aldrig ringt upp mig och aldrig verkar ha tid att prata med mig heller eftersom han alltid håller på med något viktigare. Så jag ska ringa han och pressa han lite senare. Ska även försöka få kontakt med Ingela.

Men först ska jag baka klart!
Älska Erik!
Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0